To so tudi emisije brez primere, saj je NOx 10-krat nižji od omejitev, določenih v letu 2020. Nova tehnologija Bosch ohranja prednost glede porabe goriva in vplivov na okolje.
"Tako obstaja prihodnost za dizelsko gorivo. Kmalu emisije ne bodo več vprašanje."
Motorji z notranjim zgorevanjem, opremljeni z umetno inteligenco, imajo skoraj ničelni vpliv na kakovost zraka. Porabo goriva je treba meriti na cesti in vse emisije meriti in analizirati od vrtine do kolesa.
Obstaja prihodnost za dizelsko gorivo.
Danes bi želeli ustaviti, enkrat za vselej, razpravo o propadu dizelske tehnologije. S temi besedami je predsednik uprave Bosch dr. Volkmar Denner na letni tiskovni konferenci družbe napovedal odločilno
preboj v dizelski tehnologiji. Novi razvoj podjetja Bosch bi proizvajalcem vozil omogočil, da bi tako drastično zmanjšali emisije dušikovih oksidov (NOx), da že izpolnjujejo prihodnje omejitve. Tudi pri preizkušanju RDE (dejanska emisija izpušnih plinov) emisije iz vozil, opremljenih z novo premierno Boschevo dizelsko tehnologijo, niso le precej pod sedanjimi omejitvami, temveč tudi tiste, ki naj bi začele veljati že od leta 2020.
Boschevi inženirji so te rezultate dosegli z izboljšanjem obstoječih tehnologij.
Dodatne komponente niso potrebne, kar bi povzročilo stroške. "Bosch potisne meje tistega, kar je tehnično izvedljivo," je dejal Denner. "Opremljena z najsodobnejšo tehnologijo Bosch, bodo dizelska vozila opredeljena kot vozila z nizkimi emisijami in bodo še vedno dostopna." Predsednik uprave Bosch je pozval tudi k večji preglednosti glede emisij CO2, ki jih povzroča cestni promet, in pozval k porabi goriva in s tem Emisije CO2 se bodo v prihodnosti merile tudi v realnih razmerah na cesti.
Kdaj bodo stranke lahko kupile dizelsko tehnologijo?
Novi dizelski pogoni v veliki meri temeljijo na komponentah, ki so že na voljo na trgu ali pa bodo kmalu šli v proizvodnjo. Zato so strankam takoj na voljo, da jih vključijo v proizvodne projekte. Deli tehnologije so že vključeni v vozila v proizvodnji, kjer že dajejo odlične rezultate. Po mnenju strokovnjakov lahko Boscheva tehnologija v testnih vozilih postane standardna oprema v dveh do treh letih, vse do takrat pa se bodo dizelska vozila postopoma približala oznaki 13 miligramov za emisije NOx v ciklu RDE. Bosch je s proizvajalci avtomobilov že aktivno prispeval številne vpoglede v svojih 300 projektov RDE in jih bo še naprej obveščal o novem projektu.
Vir: Robert Bosch GmbH