Leta 1949 je bil DKW ponovno vzpostavljen v Zvezni republiki Nemčiji, preden ga je prevzel Mercedes-Bens,
kasneje leta 1965 prodano Volkswagnu. Dvotaktni motor je majhen, je pod 1000 cm3, vendar je zagotovljena ustrezna moč. S tem je bila zagotovljena proizvodnja avtomobila srednje velikosti. Motor je bil sestavljen samo s 7 gibajočimi deli. To so 3 bati in 3 povezovalne palice v ročični gredi. Razdelilnik je na koncu ročične gredi.
Hladilni sistem je konvekcijski tip, pri čem je radiator vgrajen višje od motorja, tako da se vroča voda dvigne do povratnega voda in do hladilnika. Ko je voda ohlajena, se vrne v motor iz spodnjega izhoda radiatorja. S pred nastavitvijo se je voda gibala z okoli 80 oC. Ventilator je nameščen na vrhu glave motorja, obrnjen proti zadnjemu delu avtomobila ter tako zagotavljala, da hlajenje ne doseže samo radiatorja, temveč tudi grelec za ogrevanje avta.
Štiristopenjski menjalnik, vgrajen na prednji kolesni pogon, ima prestavno ročico, pritrjeno na drog. Tudi stikalo za zatemnitev žarometov je prav tako prestavljeno iz tal na armaturno ploščo namesto na tla, kot je bilo običajno v 50 letih v raznih avtomobilih.
Po končani drugi svetovni vojni so kraj Rüsselsheim obiskali »sovjetski osvoboditelji« in iz tovarne v železniških vagonih odpeljali vse, kar ni bilo preveč dobro pritrjeno, vendar je bilo še uporabno. Tako je kasneje nastal iz »rusko govorečega« Kadeta nov, z imenom Moskvič.
Zgodba o drugem najbolj popularnem osebnem nemškem avtomobilu (DKW F 8/9) pred drugo svetovno vojno je popolnoma drugačna. Posledično, da je matična tovarna DKW padla v ruske roke, so se nad znamko DKW hitro začeli zbirati »mednarodni jastrebi«, ki so se začeli prepirati in kljuvati glede njenih ostankov na zahodu.
Leta 1946 so Rusi podržavili večino avtomobilskih tovarn na območju njihovega okupacijskega območja, vključno s tovarno DKW, ki je pripadala koncernu Avto Union, kjer je njeno vodstvo 1. julija leta 1948 sprejelo sklep o razlastitvi in takojšnem prehodu v državno last.
Ime Avto Union so Rusi 17. avgusta leta 1948 tudi uradno izbrisali iz registra podjetij na območju mesta Chemnitz. Po novem naj bi tu nastajal nov osebni avtomobil na osnovi predvojnega prototipa znamke DKW. Zanimivo pri tem je pa to, da je to prototip DKW (kasnejši serijski model F - 9 iz leta 1942) po končani drugi svetovni vojni dočakal dvojno rojstvo, ker so ga serijsko izdelovali na zahodu kot DKW in na vzhodu IFA, vendar posledično ta ni bil opremljen z logotipom enakih blagovnih znamk.
I.K.