Od 4 avtomobilskih modelov, tip A, B in C, ki so jih izdelovali od leta 1934 do 1937, je bil motorni pogon V16 kompresor, zadnji avtomobil, tipa D, ki so jih uporabljali v letih 1938 in 1939 (zgrajeni po novih predpisih iz leta 1939). 1938). Avtomobili z oznako 3L V12 so razvil skoraj 550 konjskih moči.
Fizika delovanja in aerodinamika avtomobila sta bila resnično razumljena šele v šestdesetih letih prejšnjega stoletja. Z zelo prefinjeno šasijo Avto Uniona ni bilo mogoče doseči kompromisa pri vožnji skozi ovinke, saj ni bilo zadostno nadomestilo prekrmiljenja. Tudi ozke pnevmatike, ki so se uporabljale v tistem času, niso pomagale. Omejitve odgovornosti, ki so jih te pnevmatike ponujale, so pokazale, kako daleč je vozilo Avto Union pred svojim časom.
Avto Union tip C je ročno sestavljen avtomobil iz 1026 delov. Posamezni deli so izdelani iz zelo kakovostnih materialov. Preostalih 96 delov so vijaki, zakovice ali določene glave vijakov. Bernd Rosemeyer se je na Grand Prix tekmovanjih v Nemčiji 1936 odpeljal do 4. zmage.
Med leti 1935 in 1937 so Avto Union osvojili 25 dirk, ki so jih vozili Ernst von Delius, Tazio Nuvolari, Bernd Rosemeyer, Hans Stuck in Achille Varzi. Glavna konkurenca je prišla iz ekipe Mercedes-Bens, saj se je Avto Union izkazal za posebej uspešnega v sezonah 1936 in 1937. Znani srebrni avtomobili dveh nemških ekip so prevladovali na dirki Grand Prix do izbruha druge svetovne vojne leta 1939.
I.K.