Skoraj sedemdesetletni avto ima zanimivo zgodbo: pred desetletji ga je francoski lastnik pustil oziroma prodal na Hrvaškem, ker mu je odpovedal motor. Tam ga je odkupila carina, pozneje pa je prišel v slovensko last. Avto je bil hranjen v suhi garaži in je bil v dobrem stanju. Planinec pravi, da je imel smele načrte glede obnove, a se je vse skupaj malo zavleklo, dokler ga ni sin začel priganjati. Po osmih letih je avto prekrasen. V prtljažniku je rezervna pnevmatika, zadnjo klop pa se da podreti, tako da se vanj da spraviti smuči. "Pa še strešni prtljažnik ima in strešno okno," doda Franci.
![Peugeot 203 - leto izdelave 1951 - zunanjost](/files/images/Peugeot%20203%20-%20leto%20izdelave%201951%20-%20zunanjost.jpg)
Kot pravi, je bilo še najlažje renovirati motor, saj sta s sinom Janom, ki mu je pomagal, oba izšolana avtomehanika. Zamudnejša opravila so bila: menjava sicer redkih zarjavelih delov, kromiranih kosov pločevine in njihovo poliranje.
Pod pokrovom se skriva 1,3-litrski štirivaljnik s približno 45 konjskimi močmi, kar je kar lepa številka za tiste čase. Ima štiri prestave: tri za naprej in vzvratno. Brisalci so motorizirani, imajo pa tudi možnost ročnega poganjanja. Ima 12-voltno napeljavo, a dva akumulatorja s po šest volti. In avto se lepo pelje: brez težav gre 80 kilometrov na uro, verjetno bi prišel tudi do stotice. Pri vsem tem pa ne trpi niti poraba, saj ne presega osem litrov goriva na 100 kilometrov.
![Peugeot 203 - leto izdelave 1951, smerokazi_2](/files/images/Peugeot%20203%20-%20leto%20izdelave%201951%2C%20smerokazi_2.jpg)
To je krasno obnovljen avto! Taka sta tudi verjetno oče in sin, ki sta svojo poklicno ljubezen udejanjila v obnovo. Peugeot Slovenija je lahko upravičeno ponosna na avto in lastnika, ki promovirata znamko Peugeot.
![Peugeot 203 - leto izdelave 1951, notranjost_1](/files/images/Peugeot%20203%20-%20leto%20izdelave%201951%2C%20notranjost_1.jpg)
Zanimiv avto, za tisto obdobje zelo soliden. Zanimivo koliko imajo vsi stari avti prostora okoli motorja. Dandanašnjim še žarnice skoraj ne moreš zamenjati tako malo prostora je v motornem delu. Zakaj bi vedno pisali o ceni, če se ne prodaja? Osebo zadovoljstvo, da je obnova lepo uspela in ponos na avto sta neprecenljiva. Ne razumem zakaj naj bi bil denar vedno na prvem mestu?